طراحی داخلی ویلا

 

تاريخچه هتل در ايران معاصر

در سال 1306 خورشيدي توسط يك مهاجر روسي به نام خاچيك ماديكيانس كافه‌اي بنام نادري در خيابان نادري تهران داير شد طراحی مسافرخانه و اين شخص براي اولين بار در تهران بكار شيرين‌پزي پرداخت و چندي بعد در جوار كافه نادري، اسکلت فلزی هتلي به همان نـام تأسيس كرد. ساخت هتل براي نخستين‌بار در تهران در رستوران اين هتل بود كه غذاهاي فرهنگي نظير بيفتك و بيف ‌استروگانف و غيره به ايرانيان معرفي شد. طراحی هتل همچنين كافه گلاسه، بستني فرنگي، انواع قهوه‌هاي ترك و فرانسه و انواع نانهاي قالبي براي اولين بار به وسيلة مؤسس اين هتل در اختيار علاقه‌مندان گذاشته شد.

طراحی ویلا ارزان 


در جوار تأسيس هتل، ساخت ویلا رستوران‌هاي متعددي نيز در تهران، رشت، بندر انزلي، بابلسر و ديگر شهرهاي ايران به وسيله ايرانيان و خارجيان دائر گرديد و تعداد آنها در هنگام جنگ جهاني دوم و ورود افسران و سربازان متفقين افزايش قابل توجهي يافت. طراحی مسافرخانه با خاتمه جنگ و خروج افسران و سربازان خارجي بسياري از اين رستورانها تعطيل شد. از كافه‌هاي مشهور تهران آن زمان كافه‌هاي كانتينانتال و لقانطه بود. كافه كانتينانتال در خيابان اسلامبول قرار داشت و كافه لقانطه در ميدان بهارستان در عمارت نظاميه داير شده بود. طراحی نمای کلاسیک طراحی متل اين عمارت از بناهاي باشكوه دوره ناصر‌الدين شاه قاجار بود. طراحی هتل عمارت نظاميه داراي تالار بزرگ و بسيار زيبايي بود كه در هر چهار طرف آن پرده‌هاي نقاشي به چشم مي‌خورد. در اين تابلوها مناظر جالبي از سلام محمدشاه قاجار ديده مي‌شد و چهره رجال سرشناس آن زمان در اين تابلو تصوير شده بود.

طراحی داخلی ویلا

ما فضای طراحی داخلی لوکس و منحصر به فردی را طراحی داخلی می کنیم که در آن زیبایی با کارایی ایجاد فضای راحتی را رعایت می کند، از طریق برنامه ریزی و دقت عالی، طراحان داخلی ما تلاش می کنند نیازهای مشتری را در یک بازه زمانی بهینه، و طراحی با کیفیت ارائه دهند، شناخته شده است. که دفتر طراحی ما جزو برترین و رقابتی ترین شرکت های طراحی ویلا در ایران است، ما طراحی مسکونی و همچنین طراحی معماری مسکونی را ارائه می دهیم، پروژه های ما شامل طراحی ویلا لوکس (حمام، فضای داخلی اتاق خواب، آشپزخانه، ورودی لابی، فضای داخلی مجلس، اتاق نشیمن خانوادگی، برنامه ریزی فضای طرح های بیرونی ویلا و طراحی مناظر باغ، طراحی تالار در دفتر معماری کوشک ویلا طراحان انواع طرح ها و سبک های جهانی تسلط کافی دارند. ما مفاهیم، فضاها، فرایندها، راه حل ها، ایده ها و سبک ها را طراحی می کنیم. ما درک می کنیم که طراحی چیزی بیش از زیبایی شناسی نیست. این یک فرآیند ارگانیک چند وجهی است که بر هر عنصر تجارت تأثیر می گذارد. این در مورد ایجاد تجربیات، مقصد، احساسات است ارزش افزوده به هر تعامل، طراحان متخصص ما از سبک ها و طراحی های مهمان نوازی داخلی بهره می گیرند و ما تاکنون پروژه های موفق بسیاری در این زمینه به پایان رسانده ایم. ما صاحب نظران داریم که بهترین طرح ها را برای پروژه های خود انتخاب کرده و جلوه ای زیبا و جدید و لوکس به آن بخشیده اند.در طراحی ویلا، ما در زمینه ایجاد سبک های اختصاصی در ایران متخصص هستیم. پروژه های ما در طراحی داخلی ویلا ترکیبی از ظرافت، اشراف و فضای بی نظیر است. ما در ایجاد طراحی داخلی داخلی در ایران ماهر هستیم. حرفه ای بودن، اصالت و خلاقیت، کلیدهای اساسی هر پروژه ای است که توسط دفتر معماری کوشک طراحی شده است. 

طراحی رستوران 


طراحی و توسعه

براساس انتخاب طرح و مشاوره با کارفرما طبق لیست درخواست خواسته های خاص شما تیم خلاق ما به کار روی طرح های اولیه طراحی که در مرحله بعدی توسط یکی از معماران ما همکار ما با طرح بندی های تفصیلی پروژه کارفرما تهیه خواهد شد. ساخت ویلا , ساخت آپارتمان در کرج طراحی سه بعدی، همراه با دوبعدی، با اصول BIM در نرم افزار رویت 

ساخت ویلا

ساخت کارخانه

تاسیس کارخانه ها امروزه برای پیشرفت جامعه و کاهش بیکاری ها با به کار گیری افراد برای کار در کارخانه امری ضروری است. برای ساخت کارخانه، مانند هر سازه دیگری باید مجوز ساخت برای آن کارخانه در اختیار داشته باشید. هزینه تاسیس کارخانه سه مجوز اصلی برای ساخا کارخانه عبارتند از: پروانه بهره برداری، پروانه احداث و دریافت موافقت اصولی از وزارت صنایع کشور. طراحی کارخانه دریافت این مجوز ها برای همه انواع کارخانه ها مثل کارخانه های مواد غذایی، کارخانه فرآورده های لبنی، کارخانه تولید آهن، کارگاه های تولیدی و … الزامی می باشد. طراحی سوله در sap2000 برای دریافت جواز تاسیس باید اقداماتی همچون دریافت عدم سوء پیشینه، نداشتن اعتیاد به مواد مخدر، اخذ مجوز از شهرداری، اخذ جواز از دارایی، دریافت تاییدیه های شخصی و مکانی از اداره نظارت بر اماکن عمومی و … خواهید داشت. شما برای اخذ جواز می توانید با ورود به سامانه در خواست جواز تاسیس و تکمیل فرم درخواست، هزینه ساخت کارخانه اقدامات لازم برای اخذ جواز برای تاسیس کارخانه خود را انجام دهید.

ساخت سوله

Comments

Popular posts from this blog

قرارداد اجاره مغازه