۳ ایده رنگ ایوان جلو

 

۳ ایده رنگ ایوان جلو

۳ ایده رنگ آمیزی ایوان یافتن سبک مناسب برای ایوان جلوی خود مهمتر از آن است که فکر می کنید. به هر حال ، نقاشی ساختمان این اولین چیزی است که مردم هنگام بازدید از خانه شما می بینند! برداشت های اول به کنار ، این مکان همچنین مکانی است که ترافیک پا زیادی را به خود جلب می کند ، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که سطح در برابر فرسودگی زیاد مقاومت می کند. هنگامی که تصمیم می گیرید بهترین ظاهر برای خانه شما باشد ، این انتخابی است که باید هم از نظر سبک و هم از نظر عملی در نظر گرفته شود.

W1D BlogPosts Apr2020 PorchColors1 - ۳ ایده رنگ ایوان جلو

رنگ آمیزی نرده ایوان

رنگ آمیزی پله های ایوان جلوی خود راهی عالی برای افزودن شخصیت به جلوی خانه شماست. با پله های منتهی به خانه خود ، می دانید که آنها هوای زیادی را تجربه خواهند کرد. با استفاده از یک تخته چوب ، در حالی که قسمت داخلی پله را به رنگی درآورده اید ، بالای چوب پله ها را با یک لکه خوب ترک کنید. این ظاهر الهام گرفته از خانه کشاورزی راهی سرگرم کننده برای افزودن شخصیت به پله هایتان است.

اگر در حال رنگ آمیزی پله های ایوان خود هستید ، قطعاً می خواهید نرده را با رنگ پله ها مطابقت دهید. ۳ ایده رنگ آمیزی ایوان افزودن این عنصر ، ظاهر را به هم گره می زند و راهی عالی برای استفاده از رنگ باقی مانده است!

رنگ آمیزی کف ایوان

چه در جلوی خانه خود یک ایوان جلو ، ایوان پرده دار یا اتاق آفتاب گیر داشته باشید ، بازسازی ساختمان وقتی نوبت به تازه سازی فضا می رسد بهترین مکان برای شروع کار کفپوش است. هنگام انتخاب رنگ ، تن هایی را متناسب با رنگ های مختلف در نظر بگیرید تا بتوانید در طول سال مبلمان خود را در صورت لزوم تغییر دهید. ۳ ایده رنگ آمیزی ایوان رنگ های خاکستری ملایم ، سفید و آبی برای یک پالت رنگی در فضای باز کاربردی است. رنگ های خنثی تیز به نظر می رسند و با داشتن محصول مناسب سال ها تازه می مانند.

W1D BlogPosts Apr2020 PorchColors4 - ۳ ایده رنگ ایوان جلو

رنگ آمیزی ستون ایوان

وقتی نوبت به رنگ آمیزی ستون می رسد ، چند گزینه پیش رو دارید! برای کلاسیک نگه داشتن وسایل ، آنها را به همان رنگ نرده ها و تزئینات خانه خود نگه دارید. این باعث ایجاد یک ظاهر یکپارچه می شود و امکان جابجایی رنگ در مکان های دیگر مانند مبلمان و سایر لهجه های تزئینی آسان تر است. ساخت ویلا برای چیزی که کمی روستایی تر است ، ستون های ایوان خود را با رنگ چوب طبیعی خود نگه دارید ، ۳ ایده رنگ آمیزی ایوان در حالی که از دیگر لهجه های خنثی و چوب طبیعی در پله ها و کف ایوان ها استفاده می کنید. (این به خصوص با لهجه های سنگی یا آجری زیبا به نظر می رسد.)

Comments

Popular posts from this blog

طراحی داخلی ویلا

قرارداد اجاره مغازه